zaterdag 6 juni 2015

Kennis: The making of ..... Videoboodschap Henk Ovink voor Australië

Voor de Videoconferentie met Queensland op 19 juni hebben we een mooie videoboodschap van onze  speciale gezant Henk Ovink opgenomen. Nu ja, om precies te zijn eigenlijk twee; één voor algemeen gebruik en één speciaal voor de sessie met Australië. Sandra Schoof (DGRW) had ontzettend haar best gedaan op mooie teksten en ik had er zelf ook nog het één en ander aan te lange volzinnen tussen geplakt:-) Na enig oefenen op de juiste snelheid van de autocue ging het geolied. Liefhebber van de gezellige amateuristische aanpak als ik ben, had ik het natuurlijk graag zelf gedaan met mijn eigen videocamera, maar ja ook ik moet toegeven dat de pro's dit beter kunnen. Mocht je trouwens ooit wat voor een autocue-weergave schrijven......vergeet dan niet de paragraaftitels te verwijderen. Die doen het misschien goed voor in een tijdschrift, maar zijn heel wat minder geschikt om voor te lezen :-) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten