zondag 30 oktober 2016

Kennis: Het ideale stappenplan voor de ideale kennisagenda

Op 14 november organiseer ik voor mijn eigenste KIS-collega's een sessie met de bovengenoemde titel. TIjdens onze vorige heidag hebben we een telefonisch tevredenheidsonderzoekje gedaan bij onze interne klanten. Een aanrader trouwens want een rondje bellen levert meer energie op dan het maken van een  communicatieplan verbruikt. Één van de welgemeende tips uit het belrondje is de tip om als KIS meer te werken vanuit heldere producten en diensten en minder vanuit de uitzendbureau-gedachte. NIet dat we die gedachte hadden maar toch, de tip is duidelijk. En nu gaan we onszelf dus opleiden tot designated & certified kennisagenda-makers ( want hier is dus best veel vraag naar). Ter voorbereiding is student Jordi al een enorme meta-analyse van Kennisagenda's en SKIA's aan het maken op zoek naar wetmatigheden en afwijkingen in de ideale inhoudsopgave. Ondertussen heb ik Bram Bregman (KNMI) en Taede Tillema (KiM) al bereid gevonden als dwarsdenkers mee te doen. Tja het zijn natuurlijk ook vaak de kennisinstituten die aan de andere kant van de schutting staan om die Kennisagenda's netjes op te vangen. Of niet natuurlijk....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten