zondag 4 augustus 2013

Kennis: RIVM onderzoeksstage nu bijna afgerond

Deze week had ik de laatste twee interviews; één met Ruud Cino (DGRW) die RIVM relatiebeheerder is namens de directie Water en Bodem en Arjan van Drielen die bij VWS de portefeuille RIVM doet. Nu is het vooral zaak om nog voor mijn vakantie mijn presentatie af te ronden op een manier waarbij ik na terugkomst van mijn vakantie mijn eigen aanbevelingen nog kan begrijpen. Op één aanbeveling ben ik al volledig gescooped; ik wilde voorstellen een RIVM'er te detacheren bij KNMI om daar het proces rond het daar op te starten strategisch onderzoeksprogramma in te richten. Nu blijkt dat dat al gebeurd. Nou ja het was wel een goede aanbeveling zullen we maar zeggen en natuurlijk ook goed dat die gelijk opgepakt wordt. Op 17 september presenteer ik de uitkomsten 's ochtend bij RIVM en op 19 september tijdens de lunch bij IenM. Iedereen is welkom en voor de interactie ishet natuurlijk vooral leuk als IenM'ers er bij de RIVM-presentatie bij zijn en vice versa.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten