vrijdag 9 augustus 2013

Kennis: Conference call-ologie

Voor vrienden van mij die na hun beta-studie in de IT zijn beland, is het voeren van conference calls een dagelijkse bezigheid. 's Ochtends vroeg inbellen op een call met Singapore en dan 's avonds weer   met de VS.  Voor hun is het inmiddels net zo saai als een normale vergadering kan zijn en zij in inmiddels in staat om dat met een minimale verstoring van de dagelijkse routine uit te voeren. Voor mij is dat dus niet zo! Vanochtend moest ik als moderator een gesprek leiden met aan de ene kant van de lijn Lelystad (OK dat moet lukken) en aan de andere kant een vergaderruimte in Brisbane. Ik mag wel zeggen een behoorlijk stressverhogende aangelegenheid. Gelukkig sleepte de kraakheldere gebruiksaanwijzing (not!!!) van Vodafone mij er door heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten