dinsdag 25 april 2017

Innovatie: En de winnaar van de 'DCO-jeukwoord van het jaar'- award is geworden.....

,,,...Gert-Jan de Maagd met als jeukwoord 'iets tegen iemand aanhouden'. Twee weken gelden was er sprake van een door de Directie Communicatie georganiseerde 'de week van de communicatie'. Een van de onderdelen was een wall of shame waar collega's ergerlijke jeukwoorden konden achter laten. De in het verleden samen met Rob Bouman bedachte 'zwaluwstaarten met een punt op de horizon' heb ik voor nu maar even gelaten voor wat die is. 'Werk met werk maken' was al door iemand anders opgeschreven, dus moest ik met iets anders komen en kwam ik uit op het zelfs voor mensen zonder smetvrees zeer onsmakelijke ...'iets tegen iemand aanhouden'. Op de foto mijn - al zeg ik hetzelf - zeer verdiende prijs.


1 opmerking: