vrijdag 16 oktober 2015

Innovatie: Netwerk-event IenM innovators IE2016

In de stemming gekomen door het wel heel strak gesneden 'Innovatie-estafette 2013'-in -1-minuut'-filpmje en een pitch van IE2016-projectleider Erica Köhler gingen we aan de slag met een kennismakingsronde langs alle aanwezige IenM innovators. Voor mij was dat misschien wel gelijk het hoogte punt van de bijeenkomst, want ik was zwaar onder de indruk van hoe enthousiast en to the point men de eigen innovaties met een minimum aan vaktaal aan de vrouw/man wist te brengen. Ja vond ik echt goed. Op het eerste gezicht ook een mooie mix van voortgang tonen van IE2013-innovaties  en nieuwe innovaties. Daarna was het zaak om rond de thema's Healthy Living, Building the City en Connecting People op zoek te gaan naar verbanden en rode draden .....en die bleken er te zijn. Kwam wat mij betreft wat langzaam op gang, maar goed ik ben dan ook heel ongeduldig. Resultaat was in ieder geval enthousiasme, een reeks mogelijk uit te werken verbindingen, en  klaar voor 6 november als de locatie bezocht wordt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten