maandag 18 november 2013

Innovatie: Innovatie-estafette

Wat een heerlijke feestdag! Alles liep als de gesmeerde bliksem met als nadeel dat het al weer voorbij was voor ik het in de gaten had. Ik was in ieder geval heel blij met de zeer soepel lopende plenaire opening. Hanna Lara heeft mij later nog uitgelegd dat bewust voor een rustige podiumsetting was gekomen en dat kwam ook echt uit de verf. De combi pratende gezichten en filmpjes werkte echt heel harmonieus. Kees Langeveld was mijn held van de dag omdat hij met zware dragende stem allemaal ware dingen zij over hoe de overheid nu al bijdraagt aan een goed werkende gouden innovatiedriehoek. In de middag heb ik erg genoten van het leiden van het master debat over de zelfsturende auto. Bart van Arum en Rinie van Est zorgden voor het nodige debaterende vuurwerk en het publiek deed leuk mee. De prijs voor beste publieksdebater ging naar Brigit Staatsen (RIVM) voor het verdedigen van een stelling waar ze het niet mee eens was.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten