zondag 13 oktober 2013

Kennis: 22 oktober presentatie Bas Kolen over verticaal evacueren

Heb al een flink aantal deelnemers van DGRW, Deltaprogramma, WVL. UvW en RLI verzameld maar er is nog plek dus aarzel je niet je alsnog op te geven voor de 22e van 8.45 uur-10.00 uur. O ja het gaat dus over verticale evacuatie en niet over verticale evaluatie zoals ik in de uitnodiging had geschreven (dank Jos). Ik heb nu gekozen voor een sequentiële Australische vertoning, anders schrik ik de Aussies af door het wat ongewenste tijdstip (daar vanaf 17.00 uur ' s middags). Heb de Australische-Nl Piet Fillet bereid gevonden om vanaf de Aussiezijde als discussieleider op te treden. Dat doen we 4 of 6 november om 7.00 uur NL-tijd (slik). Ik maak een film van de presentatie van Bas. Die kunnen ze vanaf het net plukken en wordt de 4e of 6e ook ter voorbereiding getoond. Bas en ik skypen dan in op de Australische locatie waar de film vertoond wordt. Hoewel de klok in NL pas het laatste weekend van oktober wordt verzet, ben ik nu al in totale verwarring. De collega's in Canberra wisten mij te vertellen dat daar vorige week de klok al verzet is. Daar blijkt nu alleen Queensland niet aan mee te doen (Had ik natuurlijk totaal niet in de gaten). Heb dus nu met 8 en 9 uur tijdverschil te maken en vanaf eind oktober 9 en 10 uur. Makkelijker kunnen we het niet maken.....moeilijker wel.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten